fredag, april 29, 2016

From my point of view 2

God fredagskveld!

Jeg kom meg på jobb idag, så formen er på bedringens vei. Jeg kjenner likevel at det er greit at det er helg. Det er tungt å ikke være sine fulle fem på jobb. Det verker fortsatt en del i kroppen og jeg har mine øyeblikk hvor jeg er litt ekstra sliten. Men hey, satser på å være tilbake for fullt nå som jeg faktisk kan bruke helgen til å ladde opp. Og ikke på å ligge å være i frustrert febertåke og få mer ryggvondt. 

Det blir en rolig fredagskveld her og det står pasta står på menyen. Og det er kjøpt in sjokolade og snacks for en kveld på sofaen med min kjære og mine kjære puser. 

Men her på bloggen står det antrekk på menyen, og en liten oppfølger til forrige innelegg om outfitsbilder fra mitt ståsted på instagram. De første her er det 30 uker siden ble tatt, hyppigheten av disse gikk litt ned da det ble vinter og kaldt. Ikke bare bare å åpne jakka og stå i ro og ta et slikt bilde i -15 grader. Men nå som det går mot vår og sommer så skal nokk hyppigheten gå opp igjen.  Jeg liker disse bildene jeg, og det er gøy å se tilbake på!









I am beginning to feel a lot better after being sick, but there is stil some of it that won't let go. So I am looking forward to a quiet weekend to regain my strength! 

I just wanted to do an update on outfit updates on my instagram account in the "my point of view" style. The first ones are about 30 weeks ago. I didn't take many of these during winter, as it was freezing outside, and sadly, that is where the best light is. But as we are moving towards spring and summer I expect to poste these kind of pictures more often. I quite like them. 


2 kommentarer:

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)