tirsdag, april 12, 2016

104 Weeks ago

God formiddag!

Jeg skulle bare blogge og komme meg ut å løpe, men så endte jeg opp med å rydde bloggen i stedet. Det endte med at jeg forandret en del på designet. Jeg har prøvd å få til en mye enklere og renere side med å samle alt "dill dall" på ene siden av bloggen, og flytte linker opp under bloggheaderen. Det eneste som plager meg er at jeg ikke får til å midstille disse linkene, slik at de er midt under bildet og ikke til venstre. Meeen, jeg får se mer på det senere.


Å se tilbake ett og to år på instagramkontoen min var så pass interessant for meg selv, at jeg velger å gjøre det for April også ;) Det er litt gøy å se hvilke filtre jeg foretrakk for 104 uker siden. Også bringer bildene så mange gode minner frem, det er det gøye med å scrolle nedover min egen instragram-konto. Det er jo ett bildearkiv for minner. 


For jeg husker godt hva jeg ville si til meg selv da jeg posted bildet med teksten "dare". Og at jeg på den tiden trente veldig mye yoga i treningshorts, og brukte å slenge på meg en strikket genser etterpå. Jeg husker det loppemarkedet jeg var på og fant mange skatter. Og at jeg var totalt hekta på Final Fantasy spillet.
Og så klart husker jeg besøket til oppdretter der jeg fikk hilse på Jax og Dexter for to år siden som om det var i går. 





A P R I L  2 0 1 4






A P R I L   2 0 1 5




Jeg husker når det endelig ble sykkelvær i fjord og sykkleturen jeg og venninnen min gjorde hjem til henne den dagen. Jeg husker godt alle treningene vi gjorde sammen, og bildet av at vi gjorde benpress minner meg godt om den dagen jeg fant ut at hun er mye sterkere enn meg i beina! Jeg husker godt at jeg var helt hekta på disse "fake" tatoveringene i gull som ble en supertrend. Og selvfølgelig den artige photoshooten med pusene og påsketulipanene. Der har jeg mange fine bilder fra, selv om ikke alle kom på instagram ;)

Så gjennstår det å se hvordan April 2016 blir seende ut på Instagram da!


I love scrolling down on my Instagram-account and see how the past years have been. Here I am looking back on April 2014 and April 2015. So many good memories. I remember what message I wanted to send myself when I posted the picture with the text "dare. And that I loved to pull on a knitted sweater after doing yoga. And I remember visiting the breeder to see Jax and Dexter, and how much I wanted to bring them home that day.

I remember the bicycle ride home to my friend last year, and how I learned how much stronger she is in her legs than me. I remember the golden tattoos that was a crazy trend. And the fun I had snapping shots of the cats with the yellow tulips. 

Instagram is an amazing memory archive! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)