torsdag, januar 09, 2014

Smile to the World, and it might smile back :)


Ble rimelig paff da jeg sto og slet med å ta bilder, og Marius kom og tilbød seg å hjelpe. Jeg har aldri vurdert å spørre han om hjelp siden jeg alltid har trodd at han hatet kameraet... men det er vist bare når linsen er rettet mot han. Jeg må huske på å spørre han fra tid til annen tydeligvis, bildene ble jo ikke så verst. 

On that note, så skal jeg ut og prøve å ta verden med storm. Iallefall hilse på den med et smil. Så kanskje den som skal intervjue meg på IKEA smiler tilbake. Jeg føler nå at jeg har gått på så pass mange intervjuer at jeg vet hva jeg kan forvente, samtidig så har jeg jo brutt ned en god del av mine gamle barrierer på ekstrahjelp jobben min på Lampehuset. Når du ikke er like redd og skeptisk som før, så er det så mye lettere å smile til verden og rekke ut en hjelpende hånd. Og jeg var egentlig ganske sikker på at jeg ikke likte å hjelpe andre, men der tok jeg grundig feil. Det er jo det koseligste som finnes!

Ha en fin torsdag da:)



Smile to the world and it might smile back! That is my plan for today's interview. I have been to enough interviews to know what I can expect and how it usually goes. It makes me feel safe. I have also broken down many of my previous barriers at my current part time job at Lampehuset. I didn't quite think I would like to help people as much as I actually do! And when I'm not that skeptical to people, everything has become much easier. It makes me feel good. Have a nice day!

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)