mandag, januar 20, 2014

If they can, so can I!

God morgen! Ny uke, nye muligheter heter det. Jeg startet på nye muligheter allerede igår jeg, hvorfor vente til en mandag? Hvorfor sier vi at forrige uke var grusom, og at denne skal bli bedre? Forandringer, sette mål og gjøre noe nytt er jo noe du kan starte med når tid som helst. Du trenger jo ikke vente til en ny mandag, en ny måned eller ett nytt år. 

Jeg har alltid drømt om å kunne stå på hodet og på hendene. Så jeg bestemte meg igår for å skrive ned trenings målene mine, og progresjon med dato. For vist andre kan, så kan definitivt jeg også! Vist andre kan så er det fullt mulig. Så jeg må jobbe med å styrke kjernemuskelnatur, forbedre balanse og bli vandt med å være opp-ned. En dag skal jeg klare å rette ut bena! For i går klarte jeg noe jeg aldri har klart før, eller delvis ikke turt å gjøre før - Å stå på hode med armstøtte og bøyde ben. Og det var tungt! Og for noen uker siden var det første gangen jeg turte å stå på hendene imot en vegg. Ubehagelig, men å nå nye mål handler om å pushe seg ut av komfort sonen. Og en gang blir jeg jo vandt med at verden er opp-ned! Så er er litt inspirasjon ;)


Good Morning! Why wait for a new week, a new month or a new year to start to set goals and improve yourself? Do it now! Yesterday I finally managed to do a headstand with arm support and bent feet. And one day I will manage to do a proper headstand. So I need to strenghten my core, improve my balance and get used to the world being upside-down. It is all about pushing myself out of my comfort zone. We all can do it!

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)