søndag, januar 19, 2014

Around the frozen river


Er det jeg som begynner å bli gammel eller? For jeg har begynt å syntes at det er godt med datafri i helgene. Uansett, idag slet jeg meg fra xboxen og dro med meg Marius ut for å gå en tur rundt Nidelven mens solen enda var oppe. Det var veldig deilig å "kjenne" sola på ansiktet, i hermetegn fordi den varmer jo ikke akkurat. Og det var utrolig godt å se hele solen, å ikke bare se den myse over sykehustaket. Vi betalte med frosne kinn og kalde hender, men det hadde jeg gladelig gjort igjen. 

Jeg anger litt på at jeg ikke tok med meg speilrefleksen min, men får huske det neste gang :)









Today I tore myself away from the xbox and got Marius with me for a walk around the frozen river. To get outside and to see the sun. It is really wonderful to see the whole sun again, and not it's peeking sun rays over the hospital roof. We payed with frozen cheeks and cold hands, but I would gladly do it again. 

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)