onsdag, januar 08, 2014

Interior: Colourful Decoration


Jeg viste vel dere egentlig aldri hvordan dekorasjonen i vinduet ble da jeg fikk på plass alle fargene. Sist gang var det bare grønn og rød, men fant blåd og gul en helg jeg var i sverige. Og for noen sterke og deilige farger det var! Jeg har absolutt ingenting imot hvite vegger og hvite møbler, det beholder helheten og størrelsen på rommet, men da må det være litt sterke farger i dekorasjonen. Også dette er jo et kjempe enkelt DIY-prosjekt. Så har du noen tomme vaser stående - fyll dem med vann og ønsket konditorfarge!

Det er enkelt, dekorerende og lett å skifte på :) Lurer egentlig på om jeg skal prøve å lage lilla og oransje neste gang.






I don't believe I have shown you how my window decoration turned out once I got all the colours I wanted. Previously it was just red and green in the vases, but I found blue and yellow food colouring one weekend in Sweden. Such vibrant and strong colours! I don't mind white walls and furniture, it keeps the size of the room intact, but then the decorations have to be colourful. And this is very simple DIY-project everyone can do. If you have empty vases standing somewhere - fill them up with water and food colouring in wanted colours! 

It is simple, decorating and easily changeable :) I might try mixing to purple and orange next time. 

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)