onsdag, januar 15, 2014

How deep is your love?


Åh, veldig. Absolutt veldig dyp. For hadde jeg sjekket mange butikker før jeg endelig snublet over denne fantastiske godbiten? Mange. Greit, så hadde jeg veldig mange kriterier for hvordan den skulle være. Denne oppfylte alle. Den er i en farge som passer det meste. Den er i et stoff som ikke klør og dermed tillater meg å bruke kun t-skjorter under den. Noe som gjør at den kan brukes om vinter og sommer. Ikke minst så er den er lang nokk. Og det viktigste at alt: den har lommer!

Jeg har bodd i den siden jeg kjøpte den forige helg. Jeg kommer til å få abstinenser når jeg skal vaske den. Og det kommer til å klø i fingrene mens den henger på tørk. Så fantastisk er den.



Oh it is very deep. Because I had searched so many stores before I found this treasure! I might have had many criteria for the perfect cardigan, which made it hard, but this fills them all. It is perfect, and I am so happy!

-xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)