lørdag, januar 04, 2014

If you asked me for my New Year Resolution, it would be to find out who I am.

Nytt år, nye muligheter. Blanke ark, tomme sider å skrive på. Det er mange måter å se det nye året på, men en ting er sikkert, det er nå de fleste benytter muligheten til å "starte" på nytt. Jeg synes jo at man kan starte med noe når tid som helst. Si at du ønsker å trene bedre og mer rutinert. Gjør det med en gang, ikke vent. Likevel, skal jeg være med på at et nytt år og følelsen at man har fått tildelt blanke ark gir en ekstra driv til å klare noe. Så hva skal du klare i år?

Her er iallefall det jeg skal klare i år;

Følet at i år er det året for mental helse, for jeg vil jobbe med å bli mer positiv i tankegangen og lære meg å takle og være fokusert i stressede situasjoner. Og ikke minst sørge for at omgivelsene mine ikke er full av rot og stress. Gjøre det litt lettere for meg selv med å være effektiv og organisert. For jeg må slutte å se så tungt på små ting; som oppvask, husvask osv. Dette skal bli et bra år, et år hvor jeg blir en bedre person en det jeg var ifjord. Et år hvor jeg river meg vekk fra de mange arbeidsledige hjemmeværende månedene. Nå føler jeg endelig at energien er på plass. 

My new year resolutions, is for me to become a better person. To be more possitive, and to learn to handle and be focused in stressed situasions. And to make sure my environment is tidy and lean - not full of the usuall mess. To make it easier for myself to be an effective and organised person. What is your resolutions for this year?

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)