tirsdag, januar 14, 2014

Flashback 2013: Wallpaper*, glacier & Caramel Macchiato

JULY:

I July røvde jeg mitt beste å bruke klær jeg ellers hadde brukt lite. 
 In July, I tried my best to wear clothes I didn't use that often.

Var jeg med Natalie og kjæresten på besøk til Iselin i Bodø :)
I visited Iselin in Bodø, together with Natalie and her boyfriend.

Før jeg reiste videre ned til hjemplassen og besøkte to stolte nye bruktbileiere.
Before I travelled to my home place and visited two proud owners of a used car. 

Som hadde denne søte lille pusen, som jeg fortsatt ikke kan forstå at noen bare kunne kjøre på og ikke si ifra om... De gjorde sitt beste for å få han frisk, men det gikk bare ikke. Nå hviler han på et fint sted :)
Who had this lovely little kitten, which I still can't understand that somebody drove over without reporting it...

Og etter jeg kom meg hjem til Trondheim igjen, nøt jeg late dager med mitt favoritt design magasin.
And after I got back to Trondheim again I enjoyed lazy days with my favourite design magazine. 

AUGUST:

 9.-11. August reiste vi tilbake til foreldrene mine i nord for å tilbringe helgen med dem, og min søster og kjæresten som kom fra Frankrike. En nydelig helg med tur til Svartisen for å ta den, volleyball spilling, nattfiske og grilling.
9th-11th of August we travelled back to my parents in the north of Norway to spend the weekend with them and my sister and her boyfriend which came from France. It was a lovely weekend with hiking to Svartisen to touch the glacier, volleyball playing, night fishing and barbecue. 


Returnert til Trondheim igjen, tok vi turen til Sverige med Natalie og Øystein for å shoppe godis.
Returning to Trondheim once again, we went to Sweden with Natalie and Øystein to shop some sweets. 

SEPTEMBER:

 I september dro jeg Choco Boco kafé og drakk kaffe med Natalie, og glemte å ta bilde før jeg nesten hadde drukket opp hele greia. vei hjem la vi godt merke til at det begynte å bli mørkere
In September I went to Choco Boco Café and had a cup of coffee with Natalie, and forgot to take pictures before I had almost finished my drink. On the way home we noticed that it really started to get darker earlier.  


En helg lagde jeg deilig pizza sammen med min søster, og snakket om alt mulig over noen glass med vin.
One weekend I made lovely pizza with my sister, and talked about a lot of stuff over some glasses of wine.


 Også fikk jeg endelig montert opp oppslagstavlene over skrivebordet
And I finally got the boards up on the wall above our worktable. 

 Og det ble mørkere og mørkere tidligere for hver kveld som gikk.
And it got even darker outside by every night that passed.

 Gubben kjøpte meg en av mine favoritt blomstere etter at jeg hadde fortalt at jeg ville ha.
My boyfriend bought me a bouquet of one of my favourite flowers because I told him I wanted them. 

Kjøpte jeg min første kaffedrikk fra den nyåpnede Starbucks kaféen i byen, og tok den med hjem. 
I bought my first drink from the newly opened Starbucks in Trondheim, and brought it home.

Og til slutt tok jeg meg turen til Starbucks sammen med Natalie og drakk en ufattelig søt Caramel Macchiato. 
And finally I went to Starbucks with Natalie and drank an incredible sweet Caramel Macchiato. 

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)