mandag, januar 06, 2014

Rare but lovely & quiet Monday.


Kunne ikke fått en bedre start på hverdagen nå i 2014! Denne mandagen har vært så rolig at det er fantastisk. Og når jeg sier rolig så forstå meg rett her. Jeg har fått gjort alt som stod på dagsplanen, kyssa ut alt som stod på listen og til og med gjort noe ekstra.

Det har vært en aktiv dag på jobb; jeg har skrudd ned og opp lamper og koset meg med å re-organisere varer. På veien hjem fikk jeg skravlet med 2 venninner på telefonen. Jeg har laget tidenes laksemiddag, for mandag har blitt fast fisk-dag her i huset. Jeg har fått ryddet og vasket klær. Og ordnet mobilbank på tlf slik at jeg slipper å løpe til en minibank hver gang jeg er hjemmefra og trenger å vite saldo på kortet. Etter at alt var gjort vasket jeg bort sminken, tok på meg pysjen og plantet rompa godt ned i sofaen og her har jeg sittet siden. 

Det beste er at jeg sitter ikke igjen med noe jeg burde ha gjort - og det er nettopp det som er så deilig!


I have had the best start on this week and the every day life of 2014 ! This Monday have been quiet and relaxed. Not quiet as in boring, not relaxed as in lazy. Because I have gotten a lot of stuff done today. I've been busy at work, and I have gotten everything on the to-do-plan done for today. So when the the last box was checked out on my list, I wiped off all my make-up and put in my pyjamas and sat down on the couch to relax properly. I love the positive feeling I have right now. Simply because of the fact that I wont have the sour "I should have done that today" feeling when I go to bed tonight. Love it!

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)