mandag, januar 06, 2014

Flashback of 2013: Roses, trips around UK and beautiful sceneries!

JANUARY:

Fikk jeg en nydelig bunt med rosa roser fra min kjære...
 My dear gave me a beautiful bouquet of roses... 

...Flydde jeg tilbake til England etter en lang juleferie...
...I flew back to UK after a very long Christmas break...

...dro på en herlig og inspirerede interiørmesse...
...went to an inspiring interior exhibition...

FEBRUARY:

...Reiste jeg til nydelige Bath, en by full av historie, sammen med Alina...
...I went to beautiful Bath, a city full of history, with lovely Alina...

...Satte jeg sammen og tok bilde av det som ble mitt første og siste bilde av et planlagt antrekk....
...I put together and took pics of what became my first and last picture of a planned outfit....

MARCH:

...Dro jeg til fantastiske Manchester, sammen med herlige Shirley, som tok introduserte meg ordentlig til kinesisk mat...
...I went to the fantastical Manchester, with lovely Shirley, who properly introduced me to Chinese food...

...hoppet jeg på bussen til byen av Collages, Cambridge, sammen med tre herlige jenter!
...I travelled to the town of Collages, Cambridge, with 3 amazing girls!

...Og jeg reiste hjem på påskeferie og nøt norsk luft og idylliske landskap. 
...And I travelled home for Easter break and enjoyed Norwegian air and landscapes.

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)