fredag, november 01, 2013

Latte Macchiato Caramel

Det er ikke så kult å våkne med hodepine fordi man sov for lenge. Idag sa bare kroppen min ifra at det var bare å lukke øynene igjen kl 7. Trengte nokk litt mer søvn ja! Og desverre er det lite man kan gjøre med hodepinen når man våker med det, så jeg startet dagen med å ta gjen de første episodene av The Vampires Diaries sesong 5. 


Etter det har jeg trøstet meg med en herlig kopp Latte Macchiato Caramel laget av min kjære Circolo kaffe maskin. Og selvfølgelig mer snoking på Vero Modas nettside. Er viktig å se små gleder i ting, som en kopp med herlig kaffedrikk, og ikke undervurdere seg selv. Så jeg er i overraskende godt humør til tross for hodepine. 


Skal vell snart hive på meg dagens ansikt og traske til butikken å hente en pakke fra min kjære Mamma som har vært så snill og sendt meg masse garn. Jeg skal nemmelig lage/hekle julegaver, og siden vi allerede er i November er det på tide å starte! 


Deler og en herlig låt fra EvoL med dere! Kan ikke fatte at jeg har gått glipp av denne, den er jo bare helt rå! Ha en forrykende herlig fredag~



Woke up at 7 AM with my body telling me that I better sleep some more, so I woke up later with an annoying headache. So I started the day with watching some episodes of The Vampire Diaries season 5. Just enjoyed a lovely cup of Latte Macchiato Caramel made by my dear Circolo coffee machine. And I am quite happy today despite my headache. Sharing a song by EvoL that I can´t believe I actually missed when it was released. 

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)