onsdag, november 20, 2013

Something yellow n' something paild Vol. 2

Joda, det lå vel kanskje i kortene etter inspirasjons innlegget at jeg kom til å planlegge ett antrekk og ta bilder av det. Og det ga jo mersmak, for det har hatt en positiv effekt på resten av dagen. Dette er jo noe jeg har likt å gjøre før, så hvorfor skulle jeg ikke like å gjøre det nå! Og det jeg selv elsker mest med dette antrekket må vel være museflettene - med en liten vri. Og kan ikke utelukke å nevne at dette er første gangen jeg har på meg neon shortsen jeg fikk av en god venninne i sommer. Jammen på tide!


[[Caps - gifted // Earrings - Claire's // Shirt - New Look // Shorts - Gifted // Tights - New Look // Shoes - Din Sko // Lipstick - E.L.F Barley Bitten]]




My favourite thing about this outfit must be the hairstyle - so quirky and cute! And I am happy I finally managed to wear the neon yellow shorts a dear friend gave me this summer - about time! Never know what to match with it, but I think a plaided shirt works superb to it! 

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)