torsdag, november 21, 2013

Something fluffy


Akkruat nå sitter jeg å tygger på en sur inkassovarsel for noe jeg har avbestilt og fått bekreftelse på at det var godkjent. Men neida.. så det ødela jo litt av kveldskosen med ostesmørbrød og Ringenes Herre: Atter en konge. Også innser jeg at det blir ganske sent før filmen er ferdig, så jeg får ikke redigert dagens antrekkbilder idag. Så trøtt som jeg er allerede...! Så tenkte det var på plass med en liten teaser før jeg la fra meg dataen for dagen.

Biting on a sour bill on something I cancelled, and got confirmed that it was. Oh well, it will be sortet out. It just ruined my calm and relaxe thursday with food and Lord of the rings. It will be late before the movie ends, so I wont be able to update todays outfit tonight. I am just too tired. So here's a teaser , yay.

- xox The Girl on Edge 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)