lørdag, november 02, 2013

Windows shopping @ MissGuided


Tror ikke jeg har vært innom MissGuided sin nettbutikk siden jeg kom hjem fra england, og det skulle jeg virkelig ikke gjort! Nå sitter jeg jo her og nesten griner fordi jeg ikke har penger. Bokstavlig talt, jeg har ikke en gang valgmuligheten til å velge bruke pengene på klær enn på en bedre middag. Og hvorfor er det sånn, at når man overhode ikke kan shoppe så finner man så mye fint?!

Uansett, ikke noe surstemning her på bloggen! MissGuided er å blir en av mine favoritt butikker. De har stilen jeg digger, feminint, røft og litt rart - men uansett elegant og råkul! Jada, det ble litt mange ord for å beskrive... Så jeg ville egentlig bare dele det jeg satt å sikkla på til langt utpå svarte natta igår. 


Jackets:


Tops: 


Jumpsuits:


Trousers:


Shoes:


Hit Missguided web shop for the first time yesterday since returning from England. Forgot how much I loved this site and how perfect it fits my style. So I'm just sharing some items I would have loved to buy - if I weren't so damn broke. Well, have a nice Saturday~! 

-xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)