onsdag, november 20, 2013

Nothing happens without inspiration

Overskriften har skrekkelig rett - det er ingenting som skjer om man ikke har inspirasjon til det. Og det gjelder uansett hva det er man skal gjøre. Riktig nok trenger du ikke være inspirert til å løse matte problemer. Og man trenger engentlig ikke inspirasjon til å kle på seg eller sminke seg. Men da blir det liksom helt poengløst.. (ikke matte problemet da). Du kan ta på deg en buskse og en genser og være kledd for dagen, men det SKJER fortsatt ikke noe. If you get me. Det jeg vil fram til er; er det ikke mye artigere og givende å være inspirert?

Dette surret rundt i hodet mitt igår - at jeg kom aldri til å gidde å kle meg for dagen om jeg ikke var inspirert til å ivareta min personlige stil. Jeg har levd i tights, slappe bukser og store gensere alt for lenge. Ikke at det er noe problem i seg selv. Men jeg vet jo at jeg innerst inne liker at det jeg har på meg er planlagt. Satt sammen. Gjennomtenkt. 

Så jeg dro fram dataen og i et aldri så lite skummelt øyeblikk skjønte jeg ikke hvor på nettet jeg skulle gå for å finne inspirasjon. Dette hadde aldri skjedd meg før! Hvor rusten går det an å bli? Etter litt målløs gaping kom jeg på å ta ibruk Tumblr accounten min igjen. Siden hvor man bare reblogger alt man liker. Alt man liker = masse inspirasjon. 

Så uten å lage en lang avhandling om hvor rusten og kjedelig klesstilen min har vært, så tenkte jeg å dele litt inspirasjon for kalde dager! Trenger jeg si noe mere en kaffe, gensere, beanies, kjæledyr (i wish) og strikk strikk strikk så langt øye kan se?



The header is quite correct. You can do a bunch of things without inspiratjon of course, but is that fun? Does that give you something? I don't think so, it is just stuff you do like a robot. Isn't it much more fun to do whatever if you are inspired? This was my break-through yesterday, and I just wanted to revive and tend to my personal style again - with inspiration. And I actually picked up my laptop and freaked out as I realised I had no idea what page to go to to find inspo. Luckily, after a moment I realised how amazing Tumblr used to be - and still is. So here my inspiration for colder days. Coffee, sweaters, pets (i wish) and knit knit knits as long as the eye can see~

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)