onsdag, november 27, 2013

K


Haha, jeg ser først nå at putene ligger helt feil, mønsteret skal jo gå loddrett! Jeg er så fjern noen gangen, eller jeg var jo opptatt med å teste ut Dishonoured. Idag har vært rake motsetningen til igår, men det er jo nettopp på grunn av igår at det er helt greit. Total avslapping i et komfortabelt antrekk, bloggen og spilling. Da jeg fant ut at Dishonoured var et utrolig kult spill skviste jeg inn litt trening, noe fornuftig må man jo også gjøre. 

[[ Cardigan - H&(Gave) // Sweaterdress - Primark // Overknees - Made by mum ]]

Det perfekte spilleantrekket! Noen dager er det bare fantastisk deilig å ikke ha noe ekstra dilldall på. Da tenker jeg på ringer, armbånd, øreringer, smykker osv. Men, det er alltid koselig å sminke seg når man har lyst. Det gjør bare noe med hvordan jeg føler meg igjennom dagen. Artig var det og å prøve ut en ny frisyre og føle seg litt funky når jeg gikk på butikken med den. Uansett, nå er det på tide å sove. Infomøte angånde jobbsøking med NAV allerede kl 9.15 imorgen. Jeg må for all del ikke glemme å printe ut CV'en.



Today has been a total contrast to yesterday, but it is totally fine due to yesterday. I had the perfect gaming attire on, and spent some hour testing out if Dishonoured was a game for me. And it was! Now it is time for bed, have a meeting at 9 AM tomorrow. That's when I usually eat my breakfast!

- xox The Girl on Edge

2 kommentarer:

  1. likte utrolig godt at du tok disse bildene. her viser du mye personlighet og outfiten som gjør det morsomt å se på. synes det kan bli kjedelig med en blogg som bare viser outfiten med plane blider der man står rett opp og ned^^ dette måååå du gjøre mer av,

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, snuppa! :) Er litt godt å ikke ta standard antrekk bilder også, man må jo variere. Så bra at du likte det! :)

      Slett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)