søndag, november 03, 2013

It's not mess, it's creativity






Sånn ser det altså ut når jeg bestemmer meg for å male. Kjæresten min har så rett i at jeg roter sånn. Vel, nå sa han det vel og merke mens jeg lagde mat - og jeg er som mange kokker jeg. Jo flere kokker jo mere søl. Tror vi trygt kan si; jo flere malere jo mere gris. For maling havnet det over alt, til og med på bordet til tross for at jeg dekket det med avispapir. Endte en del opp på arma og hendene, fikk til og med i håret.... Men fy fader så koselig det var å male igjen! Må være et par år siden jeg malte et bilde i bursdagsgave til en god venninne. Så det var rett og slett rå artig - og inspirerende! 

Håper du og hadde en trivelig søndag :)

Decided to try and paint some again - and gosh how fun it was! Except for the mess. I am a messy person whatever I decide to to, may it be cooking or painting. Definitely going to paint some more. Hoped you had a nice Sunday :)

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)