søndag, november 17, 2013

Calm and quiet sunday

Nå sitter jeg akkurat her, som dere ser på bildet, og nyter at det er søndag. At jeg ikke skal noe annet enn å daffe på sofaen med min kjære og game litt xbox. Vi var begge enig om at vi trengte en skikkelig rolig og avslappende helg etter alt flytte styret. Det værste av vinden har heldigvis roet seg ned og solen viser seg øverst på bygningene. Det er ufattelig herlig å ha kommet seg en etasje opp. Samme utsikt - men vi ser litt mer! 



Den værste flyttinga er vi kansje ferdig med, men det er fortsatt en del smårot og ting som må komme på plass før jeg viser frem leiligheta i sin helhet. Og det har jeg jo veldig lyst til. Håper alle har hatt en super helg! 


Have been enjoying a calm and quiet weekend, which both I and my boyfriend needed after moving. I really want to show you our apartment, but there are still some small stuff and a bit of messiness that needs to be tidyed up! Hope everybody have had a nice weekend~!

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)