mandag, juni 22, 2015

That summer feeling

God Mandag!

Sitter her og nyter min ordentlige første feriedag, etter som det er mandag. Jeg nyter den med en kopp kaffe, strandmusikk i følge Spotify og med en undring av hva jeg skal velge å gjøre først. Jeg har hele dagen på meg til å gjøre det jeg vil, og plutselig ble det vanskelig å velge. Rusle i byen å snoke i butikker i alle kriker og kroker, fordi nå har jeg allverdens med tid. Eller hive på seg noe treningstøy og gjøre noe aktivt? Jeg må uansett ut av huset føler jeg, gubben har jobbet natt og ligger derfor å sove. Å begynne å vaske for sommeren er liksom ikke helt greit da.

Jeg har iallfall leitet frem litt inspirasjon for sommeren. I år blir jeg i Norge hele ferien min, og jeg føler at jeg må stå for moroa selv. Ferien vil bli så bra i år som jeg selv gjør den, og gjett om jeg skal gjøre den bra! Henge med venner å stranda, bli brun og drikke meg glugg ihjel på sitronvann. Ta på fjellskoa og svette på vei opp til en topp. Grille masse god mat med i god selskap av flotte folk. Besøke familie og kjente og skravle i solveggen.




<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)