tirsdag, juni 23, 2015

Late night white wine



God kveld! :)

Sitter her og nipper i litt hvitvin og nyter feriedagene. Det går an å kose seg hjemme i ferien også! Denne hvitvinen fikk jeg i feriegave fra svigermor, og det falt godt i smak. Til den mektige lasagnen som vi hadde til middag var den perfekt. Ikke for søt, og ikke for tørr eller bitter. Hvitvin er fortsatt noe som må vokse på meg, men det kommer seg.




Sitter også og ser på denne jumpsuiten fra favorittnettbutikken min fra Japan, Galstar. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om den er nydelig eller om den er for posete? Eller om snittet er perfekt, og om den vil gjøre meg kortere og bredere. Jeg hadde først lyst på denne i navy, men så er det jo bare noe med pudderrosa som jeg elsker.

Jeg har aldri eid en skikkelig buksedress, med lange ben. Men jeg har altid syntes at de var så klassiske og fine. Og jeg har alltid drømt om en. Kanskje er det på tide å hoppe i det og prøve eller hva sier dere? :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)