fredag, juni 19, 2015

Bildearkivet: 04.07.2012

God fredags morgen:)

I de siste dagene har hodet kværnet og lurt på hva jeg kan gjøre for å bli litt flinkere til å oppdatere oftere. Og ett av punktene jeg har satt opp i min liste "bli en bedre blogger" er faste innlegg. Dermed tenkte jeg å lage et fast bildearkiv innlegg som iallefall skal komme en gang i uken. Jeg sitter jo med en haug av bilder jeg har tatt siden høsten 2010. Og jeg tenker at det i dette innlegget kan komme både bilder som en gang har blitt blogget, og bilder som jeg aldri har fått postet av en eller annen grunn. Jeg tenker og det kan være alt fra ett enkeltbilde til en hendelse. Det er mye å ta av for å si det sånn!

Denne gangen tenkte jeg å dele ett lite tilbakeblikk til en sommerdag i 2012. Det var min og gubbens første sommer sammen, og selv om vi var usikker på hvordan det ville gå med oss med tanke på at jeg skulle til england, ville han komme oppover å besøke og møte foreldrene mine. Og ikke minst treffe jenta som har stått meg nært igjennom mye. Så her er bilder fra en nydelig solværsdag, sammen med fantastiske folk.
















Dette er så koselig å se på. Og jeg ønsker virkelig at det skal bli like flott når vi skal oppover til hjemstedet midt i år også. Vi skal jo selvfølgelig tilbringe en dag med disse to igjen.

Nå må jeg løpe å skifte til tights og slenge meg på sykkelen. Jobb 11-17, før det blir sushi date med gubben på Sushi Bar ikveld. Ønsker alle en super flott fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)