fredag, juni 12, 2015

Workouts & damn good pizza

God formiddag!

Idag ble tung styrkeøkt på 3T vekslet med mer søvn. Etter lite søvn de siste dagene trengte jeg det. Det sies jo at man kan ikke ta igjen tapt søvn og at skaden har skjedd. Likevell, får jeg sovet litt lengre en morgen etter flere med lite søvn så føler jeg meg langt mer opplagt en hva jeg ville gjort ellers. Så styrkeøkten på 3T ble byttet ut med en kjapp økt med hjemmetrening. Blir ikke like tung trening, men det det funker.



Bildene er fra tirsdagens treningsøk. Ble en veldig god økt på ben, som er lenge siden. I det siste har jeg jo kjørt goblet squats, men denne gangen ble det knebøy igjen. Deilig å kjenne at å sykkle og bytte øvelse litt har hjulpet. Og endelig har jeg begynt å klare å øke på benpress. Det er jo slik som gubben sier, det blir ikke lettere, du klarer bare å løfte tyngre. Det vil føles like tungt om ikke tyngre ut, men du vil klare det. Så med det i bakhodet prøver jeg å presse meg litt ekstra.


Jeg skulle egentlig ha trent i går, men ble med jente ut og spiste pizza på Una. Fy fader for en god pizza, med ordentlig glutenfri bunn. Jeg skal definitivt dra meg gubben dit en gang snart. Stort og flott lokale var det også, og til tross for regn satt vi ute under tak. God temperatur var det takket være varmelamper. Utrolig koselig å se alle jentene igjen. Vi har det jo så artig sammen, med fem forskjellige jenter er det uendelig med temaer å snakke om som dukker opp. Jeg storkoste meg!

Nå må jeg slenge i meg noen brødskiver og hive på tightsen. Jeg har en kl 14-22 arbeidsøkt igjen før det er frihelg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)