tirsdag, juni 09, 2015

Mexican food & mountain tops

God morgen!

Idag kom jeg meg opp såpass tidlig at jeg rekker å gi ifra meg en liten morgen hilsning. Det slår liksom ikke feil at når jeg setter alarmen ekstra tidlig for å sørge for at jeg er våken og oppe av senga til et tidspunkt, ja da våkner jeg en halv time før alarmen går av. Og det gjør bitte litt vondt inne i hjerterota å innse at jeg kunne ha sovet en time til. Men nå rekker jeg over litt småting før jeg sykler til jobb litt før kl 9 og det er helt greit.

Jeg tenkte jeg skulle fortelle litt om helgen som kommer, for jeg har frihelg men jammer er det mye som skjer! På lørdagen skal jeg ut å spise med jobben. På IKEA har vi en ordning som kalles tertial eller halvårspenger. Det er en vis sum per pers som skal brukes på noe sosialt to ganger i året. Og det skal fungere slik at fire ganger i året gjør man noe sosialt. To ganger med hele ikea på halvårs og årsfesten og to ganger med avdelingen man hører til.

Denne gangen har vi slått det sammen med flere avdelinger og vi er en hel gjeng som skal å spise mat på Trondheims beste mexicanske restaurant - Frida. Jeg gleder meg veldig mye!



På søndag så er det tidlig opp og gjøre seg klar for en lang fjelltur. Jeg skal gå Topp7 med jentene! Og dette gleder jeg meg stort til. Den eneste toppen jeg har vært på her i Trondheim er Geitfjellet, så det blir bra å få utforsket mer av toppene. I og med at det enda ikke er meldt så veldig bra vær er jeg veldig glad for at jeg har superundertøy og regnklær. Det enste som mangler er å høste opp fjellskoene med Goretex.

Jeg krysser uansett fingrene for oppholdsvær, hadde vært stort å kunne ta med speilreflekskameraet og knipse noen vakre landskapsbilder. Skulle det bli ruskevær så har jeg jo alltids min vanntette Z3. Det skal bli spennende å se da hvor lang tid vi blir å bruke på denne turen :D

Skal du gå Topp7?

1 kommentar:

  1. Blir nok en suuuuper helg! :-)
    Lykke t mæ begge delan! :-) :-)

    SvarSlett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)