lørdag, juni 27, 2015

Folded up pants & hats

God lørdag!

Jammen er det ikke typisk da, det blir finvær når jeg skal være inne og være husmor. Til nå har jeg vasket en hel haug med klær. Jeg har kommet ut av telling på hvor mange maskiner med klær jeg har kjørt idag, men klesstativet er fullt. Akkurat nå nyter jeg en aldri så liten pause med ett glass med saft, før jeg skal dra fram støvsugeren og sveipe over gulvet. Etter det blir det skal jeg vaske gulvet. Og da tror jeg at tiden er inne for middag og litt avslapping før jeg begynner å pakke litt sånn smått.

Innimellom alt dette skal jo pusene få utrolig mye oppmerksomhet. De skal børstes, koses og lekes med. Det er veldig trist å skulle reise fra dem, men det er heldigvis bare en liten uke, og de ser oss snart igjen. Som dere sikker kan skjønne, det blir ikke mye kosing i finværet på meg.




Jeg titter egentlig innom for å fortelle dere at jeg digger oppbrettet buksekant, spesielt på denne buksa, og hatter om sommeren. Hatter har jeg i alle år hatt med meg, oppbrettet buksekant er dermed nytt for meg, men jeg synes disse to detaljene går som hånd i hanske. Den hvite hatten kjøpte jeg meg i Romania i fjor sommer og er et fantastisk sommerminne i seg selv.

Det praktiske med hatt er å skåne hodebunnen for sol. Ingenting er mer irriterende med være blondine med glorende rød hodebunn, haha. Ikke at jeg har hatt så mye problemer med det, men vi trer inn i Juli snart, og temperaturene har endelig begynt å bli høye nokk til at det blir for varmt med lue. Og jeg er en typisk hodeplagg-jente, så her om dagen måtte jeg bare lete frem alle hattene og capser jeg har.

:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)