onsdag, april 01, 2015

This needs no heading

Kjære Mamma & Pappa, familie medlemmer og bekjente som måtte synes det er kult å følge med på hva dattera di, tantebarnet ditt og venninnen din holder på med i Trondheim by. Det er ikke meningen å love oppdateringer for så å falle av lasset igjen og igjen etter en liten periode. Det er ikke meningen å være så av og på - ubesluttsom.


Sannheten er jo at jeg synes bloggplattformen er ett ypperlig sted for å holde dere, de som måtte ønske å følge med, oppdatert på.  Joda, facebook er greit det og, men det har aldri for meg vært riktig sted å dele øyeblikk, historier og bilder. Jeg har tidligere i år prøvd meg på blogg.no, men ble aldri helt fortrolig med det. Det her er stedet, uansett hvor vinglete jeg har vært. Det er på denne bloggen og platformen jeg føler at det er riktig.

Jeg håper ikke alle har gitt meg opp. Ja jeg har hatt pauser, og dager imellom oppdateringer. Men jeg har aldri ønsket å stoppe. Det er alltid en stor del av meg som savner dette. Skrive, fortelle, dele. Knipse bilder av øyeblikk verdt å dele. Og de er det jo mange av, både små hyggelige hverdagsøyeblikk og de litt mer høytidlige. Og det er noe koselig med det. Å legge igjen ett merke av seg selv ute i store cyberspace. Tilgjengelig til hvem som helst for å se - men aller mest til mine nærmeste.

Idag er det siste arbeidsdag før det blir 2 dager ferie. Så blir det jobb på påskeaften og 2 dager ferie igjen. Det blir bypåske på denne jenta i år også. Men jeg håper på å få fartet litt i skog og mark, samt kommet meg i fjæra på langfredag. Med andre ord; mange gyllne muligheter for koselige bilder og tid til å legge litt energi for å få startet opp her igjen.

- Vi snakkes definitivt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)