mandag, april 06, 2015

Leather, knit, denim and skin

Jeg tror jeg gleder meg alt for mye til sommeren. For det ble mer bilder til sommer inspirasjon en det ble til annen. Men likevell funnet noen bilder til inspirasjon for April måned. I april vil jeg ha flere hull i buksen - om det er mulig. Jeg vil begynne å gå i shorts igjen, betyr at jeg trenger meg et par med svarte strømpebukser med litt tykkelse på. Det er jo ikke akkurat så varmt enda. Og er det to farger jeg aldri klarer å slutte med, om det er in eller ei, så er det mint grønn og pudder rosa. Og jeg skal bruke skinn jakka og skinn tightsen min til døde.

Tid for vår inspirasjon:



Vår for meg er nesten som høst om igjen, men isteden for å ta på seg mer og mer tar man på seg mindre og mindre jo varmere det blir. Men man må jo likevell holde seg varm på ett vis inntil da. Gode varme gensere og strømper varmer godt når man på død og liv vil ha på seg shorts på en sur dag.
<3


Idag er en sånn dag der jeg snart bare må komme meg ut en tur. Skulle egentlig ha startet opp med trening igjenn etter en påske pause. Kansje jeg må lure meg på 3T og få unna en kondisjonsøkt? Skulle gjærne vært ute og løpt, men med belastningsskade på kneet går ikke det. Skal å ta MR på onsdagen, og det kommer nokk ent blogg innlegg angående det snart. Jeg er en løper.

- Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)