onsdag, april 15, 2015

Litt flaks må man jo ha

God Tirsdags morgen! Jeg sitter da her med kaffekoppen og lurer på om det er hodet eller kroppen som er mest våken og hvem det er som ikke henger etter. Dagen i går endte med hodepine igjen. Nå skal jeg ikke klage så alt for mye etter som det bare er murrende hodepine og ikke noe intenst, men jeg blir i så dårlig form av å ha vondt over lengre tid! Så da ble det sofaen og serie på meg. Har verdens beste gubbe som lagde arme riddere til meg. <3 


Igår var jeg å hentet pakken fra Tine som jeg fortalte dere igår. Og hva var det? Jo, gavekort på G-sport på 500,-. Jeg er en Gårdvik, og vi pleier ikke å vinne noe stort eller ha noe flaks. Skal vi ha noe må vi jobbe hardt for det, men noen ganger må man jo ha litt flaks? Dette blir jeg til å bruke på å kjøpe meg turjakke.

Jeg har altså vunnet en av delkonkurransene på Yt's Nyttårsutfordring som går ut på å gjøre 25 treningsøkter innen 1. mai. For hver 5., 10., 15., osv økt man registrerer får man en kode man kan sjekke - enten vinner du eller så vinner du ikke. Dette er hverken sponset eller betalt reklame for Tine/Yt. Jeg melte meg inn i konkurransen rundt skiftet mellom Januar og Februar tror jeg. Noen andre som er med? ;)


Og til noe jeg skulle ha gitt beskjed om på forige innlegg; Det er litt knøvlete å få kommentert på bloggen igjennom google-kontoen. For å gjøre det enklest mulig så anbefaler jeg å velge "navn/nettadresse" under "Kommenter som". Du trenger da bare fylle ut navnet ditt, skrive kommentaren og trykke på "Publiser". Du må ikke fylle ut en nettadresse. Skal du gjøre det igjennom google kontoen må du først velge det, trykke på "Publiser" slik at du blir tatt videre til en innloggings side, for så å komme tilbake til kommentarfeltet og skrive kommentar. Skriver du kommentaren først mister du den når du blir tatt til innloggingssiden. Tungvint! Men sånn er det vist på blogspot desverre. Men, nå som dere vet den lette metoden; det er utrolig koselig og motiverende med en hyggelig kommentar ;)

- Vi snakkes 

6 kommentarer:

  1. Gratulerer, ja dær ha du jammen me flaks, ja :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja da va jo litt stas! Blir ikke så dyrt å ordn me turjakke no :)

      Slett
  2. Gratulerer:) blir spennende å se hvilken jakke det blir:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det står mellom noen skalljakker fra McKinley og Bergans akkurat nå. Men jeg må nokk på en G-sport butikk og prøve først :)

      Slett
  3. Ja du må prøve. Det finnes jo så mange fine farger og typer å velge mellom

    SvarSlett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)