fredag, april 24, 2015

Date night: sequel

God formiddag! Etter at iPhonen hadde ligget på lading hele arbeidsdagen igår bestemte den seg for å ladde fem på ti. Rett før jeg skulle hjem. Jeg hadde jo et lite håp om at hele telefonen var kaputt og jeg endelig hadde en god grunn til å kjøpe ny. Neida, den gir ikke opp så lett. Liker bare å ignorere meg en hel dag. Så da var det bare å krysse fingrene for at den ville ladde når jeg kom hjem også. Og det gjorde den, hurra! Men, en hel dag uten telefon setter ting litt i perspektiv. Du innser hvor ofte du drar den opp av lomma, og du innser hvor mye du bruker den til.


Uansett så har jeg fått tak i bildene fra daten vår på Frida. En mexikansk restaurant i et lite koselig lokale med ufattelig god mat. Ett hyggelig sted å komme til etter å ha trosset regn som føltes ut som bøttevis med vann. Gubben bestilte seg hvitløksmarinert scampi og jeg bestilte enchiladas med biff. Å fy fader så godt! Tror jeg brukte en time på å spise 2 av 3, så sterkt som det var. Også var det utrolig mye mat, men jeg klarte ikke stoppe.


Servicen var kjempegod og de var flinke med å finne alternativer til gluten. Det var godt markert i menyen hva som inneholdt forskjellige allergener og det gjord det mye lettere for oss å bestille mat. Og selv om alle dessertene var oppført med gluten, var det ikke noe problem å gjøre min glutenfri. Jeg forstår godt hvorfor alle jeg har pratet med skrøt av Frida.

Nå kan jeg skryte av og anbefale Frida jeg og!

- Vi snakkes

1 kommentar:

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)