torsdag, februar 25, 2016

Yummy Taco Pie

God torsdags formiddag!

Ukas tredje hjemmetrening er gjennomført, og jeg holder på og varme opp gårsdagens middag. På onsdager er det taco som gjelder, en liten tradisjon jeg og gubben har innført. Det er så greit å ha en dag i uken hvor det er fastsatt hva vi skal ha, det eneste vi kan være uenige om er i hvilken form. Gubben er mest glad i den vanlige taco-varianten mens jeg er veldig glad i å variere. Derfor er jeg veldig glad for at jeg fant denne oppskriften, for gubben sier sjeldent nei til en deilig rykende var tacopai. Oppskriften fant jeg på fitnessbloggen av alle plasser. 



Oppskriften er så enkel og grei, og jeg er spesielt fan av den enke paibunnoppskriften. Denne paibunnen blir kjempegod, og veldig enkelt å lage med glutenfrittmel. Den blir alltid god, og skal definitivt brukes når jeg lager andre middagspaier. 

I fyllet har jeg bestanding rød og gul løk og en god dose paprika. Og ved siden av lager jeg en salat med agurk og tomat. Og selvfølgelig tacosaus og resten av creme fraiche. Og vet dere hva, det tar ikke så lang tid å lage. Det er ganske enkelt egentlig. 

Nå ser jeg frem til å nyte de oppvarmede restene før jobb. Vi snakkes!




I love this recipe for taco pie. Its simple and quick to make. And the pie dough is easy to make with gluten free flour. In fact, I'll be using this dough recipe whenever I make other dinner pies. I always use red and yellow onion and red pepper with the filling. I hope the recipe is easy to translate.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)