onsdag, februar 24, 2016

Lovely evening, lovely morning

God formiddag!

Her har det vært en rolig morgen, med slumring i sengen med radio og en varm pus i armkroken. Og det etterfulgt av frokost og kaffe med serien Sleepy Hollow på tv skjermen. Jeg er snart ferdig med første sesongen, så klart er det latterlig spennende akkurat nå. Og trofast ved siden av meg ligger en god og varm pus og koser seg. 




Igår stelte jeg i stand kveldsmat til gubben kom hjem fra jobb. En så enkel ting å gjøre, men noe vi gjør alt for sjeldent. Det er jo bare å dekke på bordet, sette frem pålegg, riste noen brødskiver og koke en kjele med vann. Også er det jo så hyggelig å sitte ved bordet og snakke med hverandre uten at det er en tv med en serie rullende på som drar bort oppmerksomheten.

Jeg selv synes det er veldig koselig og komme hjem fra jobb til ett klargjort kveldsmatbord. Så jeg synes det er like koselig å ordne klart til kveldsmat til gubben kommer hjem også. 



Last night I prepared the table for an evening meal right before hubby came back home from work. We do it all to rarely, it is so nice to eat together without having a tv screen with a series running on it disturbing. Its pretty simple and such a nice gesture. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)