mandag, februar 22, 2016

That feeling








Turglede. Sol på kinnet. Blå himmel. Vakker natur. Solnedgang. Turkamerater. Sykling rundt om Trondheim. Naturopplevelser. Farger. Utsikt. Frisk luft. Kaffe på verandaen. Gåturer. Glede. 

Jeg savner følelsene disse bildene representerer. Jeg kan ikke helt tro at jeg sier dette, vi er bare i slutten av februar. Vinteren er neppe helt over enda. Men likevel, på en dag som denne med sol og blå himmel klarer jeg ikke la vær å ønske at det kunne vært litt varmere. At bymarka kunne vært snøfritt. Eller at det kunne vært en perfekt sommerdag å gå på fjellet på. Eller en perfekt dag til å ta seg en sykkeltur opp byåsen eller til en annen utkant av Trondheim. 

Da jeg så igjennom instagramkontoen min kjente og kjenner jeg at jeg faktisk ser fram til disse dagene igjen. 

Og det kommer fra meg som er en skikkelig vinterperson. Det er bare det at jeg savner å tilbringe tid ute, og av en eller annen merkelig grunn er jeg ikke like flink å komme meg ut på tur når det er snø, is, sørpe osv. Kanskje må jeg bare ta ett tak i meg og gubben og få til en tur når det passer. Skjerpings liksom. 



Joy. Sun on the cheek. Blue sky. Beautiful nature. Sunset. Companions. Cycling around Trondheim. Outdoor Adventures. Colors. Landscape. Fresh air. Coffee on the balcony. Walking. Happiness.

I kind of miss all the feelings these pictures represent. I looked though my instagram account and realized that I missed these days. I am looking forward to have them again. On a sunny day like this I can't help but wish that it was a little warmer. That there was no snow on the hiking paths. Or that it was a perfect day to bike around the city. 

And all this comes from me, a winter-loving person. It's just that during winter it seems so much harder to get out and spend some time outdoors.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)