søndag, februar 28, 2016

There was a sunday


 

God søndags kveld!

Idag har jeg og gubben gått igjennom klærne hans og fått sortert vekk alt han ikke bruker, og det ble en del! Det var på tide å få det gjort altså. Så nå har vi en real haug å gi bort til Fretex eller lignende. Jeg må bare finne tid til å gå igjennom mine klær også. Problemet er bare at jeg tilbringer mye tid i jobbuniform eller treningsklær, jeg aner nesten ikke hva det er jeg faktisk bruker eller ikke av klærne mine. Vel, må bare få det gjort.

Idag var vi invitert til middag hos svigerfar og vi fant ut det var like så greit å gå dit, da jeg hadde lyst å gå meg en tur i løpet av dagen. Jeg hadde jo planer om at vi skulle komme oss ut, som nevnt tidligere her på bloggen. Det ble ikke en skikkelig tur ut i bymarka med kakao, sitteunderlag osv. Men det ble i det minste falle en times gåtur ute. Godt med frisk luft og røde kinn. 



Kjenner jeg sliter med motivasjonen for tiden. Jeg skulle egentlig ha trenet intervall trening idag men jeg hadde rett og slett ikke det i meg å dra til ett treningssenter idag. Jeg så for meg at jeg kunne komme til å slite med treningsmotivasjonen etter to tunge uker. Derfor prøver jeg å ikke ta det så veldig tungt at denne uken ble veldig lett. 

Likevel, jeg må finne ut hva som skal til for å få motivasjonen og lysten tilbake. 


We were invited to my father-in-law for dinner today, and decided to walk there instead of taking the bus. We had a pretty decent weather and it was nice to spend an hour outdoor on a otherwise lazy sunday. 

I was supposed to train intervals today, but couldn't quite find the motivation. I anticipated that I would struggle with my motivation after two weeks of heavy workout, so I try not to stress much about how this week ended up. 

I just have to figure out how to get my motivation back. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)