fredag, mai 01, 2015

MAI MAI MAI

Da var det mai da dere! Så fort tiden går. Jeg synes ikke det er så lenge siden det var februar, nå er det snart sommer og varme. Jeg satser på at Mai blir en fin måned, med mange turer, fint sykkelvær og mange grunner til å være sosial. Mai er måneden jeg fyller år, så jeg har noe ekstra å se fram til denne måneden.  Men mai måned har vært veldig forskjellig fra år til år.

2010 tilbrakte jeg min første mai i Trondheim, da kom min mor på besøk for å feire bursdag. I 2011 bodde min beste venninne i byen, så jeg fikk feiret med henne. Og det ett utrolig godt minne jeg aldri kommer til å glemme. Jeg elsker å se på bildene fra denne tiden. Det var og året jeg var i mitt siste år på Norges Kreative Fagskole og jeg var hekta på falskvipper. 2012 fikk jeg verdens kuleste kake, og jeg feiret dagen med flotte mennesker! Første gang jeg fikk sett gubben i dress også. Det var også en utrolig varm mai måned, og jeg var mye hos min kjære venninne hvor vi grillet og lå på gresssletta og funderte på hvordan det skulle bli når hun flyttet hjem til Bodø. 

I 2013 var jeg inne i mine siste måneder i Wolverhampton i England. Jeg husker jeg tilbrakte morgenen på 17. mai i sengen, hvor jeg så på 17-mai sendingen på nrk.no. Det var en merkelig opplevelse. Bloggen selv bestod mest av outfit bilder på den tiden. I fjor var mai den første måneden som katteeier, og jeg har selvfølgelig bare kattebilder fra den perioden.


2 0 1 0



2 0 1 1



2 0 1 2



2 0 1 3



2 0 1 4


Veldig artig å se hvor mye jeg har forandret meg, både utseendemessig og med take på hva det ble blogget om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)