tirsdag, mai 05, 2015

Goodbye April of 2015

God tirsdag morgen! :) I dag klarte jeg å knøvle meg opp av sengen før jeg rakk å sovne etter at siste alarmen hadde ringt. Ny rekord. Jeg sliter sånn med å være så innmari trøtt om morgenen, men idag føltes litt bedre en andre morgener pleier å gjøre. Kanskje er trenden på vei til å snu? 

Iallfall så er vi godt på vei inn i Mai måned, og da passer det fint å oppsummere vakre april. Til tross for jobbing i påsken så hadde jeg en utrolig fin påske. Jeg og gubben planla noen luksuriøse påskemiddager, og jeg handlet inn gule tulipaner. Og det gjorde mye med stemningen for oss. Ellers var jo April den måneden jeg bestemte meg for å ta opp bloggingen, og jeg har blogget hele 26 innlegg iløpet av April. Det vil jeg kalle en god start!



I April ble også sykkelen flittig brukt til turer opp byåsen, og jeg fikk min første tur opp til Granåsen og hoppanlegget der. Det ble også etterhvert lyst nokk om kveldene til at jeg turte å begynne å sykkle til jobb. Så dermed har jeg kuttet ut busskortet og sparer rundt 600 kr i mnd. Nå må jeg sykkle til jobb, og det er en fryd å merke at det blir lettere og lettere. Det er jo nesten bare oppoverbakker fra øya og til IKEA på Leangen. Men en ting er sikkert, takket være styrketrening, det er mye lettere i år enn det var i fjord!

Alt i alt ble April en super måned! Nå gleder jeg med til å se hvor bra Mai blir.

- Vi snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)