mandag, mai 11, 2015

On the shelf

Neida, joda. Altså, jeg er i livet. Noe jeg ble greit påminnet om fredags kveld på vei hjem fra jobb. Denne jenta har altså klart å kræsje med en bil, på sykkel. Ikke noe alvorlig nei, og ikke i noe stor fart. Jeg sitter bare igjen med saftig blåflekk på venstre legg og høyre albue. Og minner om et adrenalinkick som fortsatt gir meg sommerfugler i magen.

Det skjedde selvfølgelig i det ekleste krysset på vei til og fra jobb. Så det kommer ikke som noe overraskelse at det var der det måtte skje. Et ekkelt kryss i ett boligstrøk, der det er ingen lett sak å se all trafikk. Men jeg er inderlig glad for at det gikk som det gikk. Og jeg har det bra. Det er det viktigste. Og jeg har fått en reel påminnelse om hvor myk man er som syklist.




Anyways, på lørdagen gikk jeg til innkjøp av en hylle til å ha over TV'en. Det har liksom alltid manglet noe over der, og den lille klokken ble så pusslete alene. Likevell, det var lørdagens dansekveld med jentene som var hovedgrunnen til at nå måtte det bli en hylle der. Vi måtte ha en ok plass å ha kameraet til xbox kinect slik at vi kunne danse oss ihjel kvelden lang. Noe som vi også gjorde. Sykkelkræsj og blåflekker var glemt. Og vi glemte vist naboene også, for jeg tror vi spilte en smule høyt.



Det var så verdt det, og jeg har noen artige bilder jeg har lyst å poste så snart jeg får klarsignal fra jentene. Også var det jo flott med den hylla da! Små ting kan utgjøre så mye, og en tilførelse av en hylle til 98 kr er jo ingen sak. Billig! Og IKEA selvfølgelig. Jeg kjøpte også en rosa håndduk på tilbud som jeg gleder meg å snurre meg inn i etter trening idag. Liten jente, store rosae gleder. Deretter blir det jobb kl 16-22, før jeg skal stupe i seng.



Imorgen skal jeg til legen og få snakket om MR resultatene mine og hva veien videre blir. SPENT!

- Vi snakkes 

1 kommentar:

  1. Det var bra det gikk så bra som det gjorde. Du må være forsiktig. Hyllen var utrolig kul og den passet veldig godt der. Hørtes ut som en skjempe morsom kveld:)

    SvarSlett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)