torsdag, mai 07, 2015

Deadlift & fruits in the sun

God Torsdags morgen!
Jeg sitter her og nyter frokost og kaffe, og kjenner at jeg er ganske tung i kroppen. Etter å ha lest meg opp på alternative øvelser for løpekne så hadde jeg store planer om å komme meg på trening ganske tidlig. Men jeg våknet så innmari mange ganger i natt og kjenner at kroppen ikke helt har fått den hvilen den skulle ønske. Så jeg tror jeg skal ta det med ro i morgentimene og heller gå meg en tur og nyte sola. Etter det skal jeg ta og strekke musklene i bena ekstra godt. Jeg skal tross alt sykle til jobb.

Og jeg tok tross alt 60 kg i markløft i går! Jeg tok ett sett med 55kg og kjente at jeg greide mer. Så økte til 57,5 kg på neste settet, og til 60 kg på de to siste. Det er 10 kg mer en kroppsvekten min, og kan love jeg kjenner det i rygg og på baksiden av lårene idag. Prøvde meg og på trendøvelsen face-pull, og den blir jeg nokk til å ta med meg videre. Avsluttet gårsdagens økt med massasjeruller for å løsne opp surheten i beina.




Det er vel det jeg merker mest etter at jeg begynte å sykle til jobb. Jeg er veldig sur og tung i beina, og det kjenner jeg godt til de siste timene på jobb og opp/ned trappene hjemme. Jeg burde jo være flinkere til å strekke ut beina etter at jeg har syklet, men det er så innmari lett å glemme av. Dermed blir gåtur etterfulgt av strekkøvelser bra idag.




Avslutter innlegget med fruktfatet jeg og gubben nøt i solen tirsdags formiddag. Satt ute i bare shorts og sportsbh, og det var deilig å kjenne sola på kroppen. Vi diskuterte hva vi tenker å gjøre med balkongen vår og ferie til sommeren. Etter det bestilte vi togbilletter nordover, årets ferie blir nemlig en tur hjem til mamma og pappa. Reiser med tog for å få det billigst mulig og for å kunne ta med fiskeutstyr og telt. Jeg gleder meg til å komme meg hjem og feire pappa og min kjære gu´datter som har bursdag på samme dag.

- Vi snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)