fredag, mai 29, 2015

You got Catmail!



God fredag formiddag!

Da var det snart helg for folk flest. Jeg har arbeidshelg, så det gjenstår en kveldsvakt i kveld og i morgen før jeg tar helg. Dermed ser jeg frem til å slappe fullstending av på søndag.

Men nå må dere stålsette dere for masse kattebilder, de fikk nemlig pakke i posten i går. Jeg satte meg selvfølgelig på gulvet da jeg kom hjem med pakka for å åpne den sammen med dem. Nysgjerrige som de er så kom de selvfølgelig. Det tok ikke lang tid før de skjønte hva som var i den, og Jax fant fort sin favoritt som han stakk av med før den var tatt ut av forpaktningen sin. Dexter tvilte litt mer på hva han likte best av lekene og esken. Det er jo alltid stas med ny eske!










Det var i pinsehelgen vi bestemte oss for å bestille dem noen nye leker. De er rett og slett lei de gamle, og er dermed blitt litt treige å få i gang. Vi kjøpte en strutsbamse som lager lyd når de slenger på den. Noe de var svært skeptisk til i starten, men det kom de fort over.

Det ble også med en Kong Cat kloreleke, som består av karting/papp og en mus. Den blå tøyballen med fjær er vell den eneste leken som ikke var så spennende, og den var jeg litt skuffet over. De små hårene kom alt for lett av så jeg tok rett og slett og nappet ut alle.









Vi kjøpte også en laserpenn leke, og det er vist litt omdiskutert hvor hvit det er bra å leke med slike. Denne har vi kjøpt for å ha noe å sette dem igang med. Og vi er fullstending klar over at vi ikke skal leke for lenge med dem med denne. Men gjett om den funker da! Med denne kan vi få dem til å springe av seg litt energi!


2 kommentarer:

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)