mandag, oktober 12, 2015

Up in the air

Ukens favorittsang: Up in the air


Ukens "hekta på": 30 seconds.

To mars. De har jeg vært hekta på siden torsdagen før jeg reiste til Olso. Vi kan jo godt si at jeg har nyoppdaget dem igjen. Er jo ufattelig lenge siden jeg sist hørte på dem, men det var virkelig mye nytt å bli hekta på. Absolutte favoritt er ukas favorittsang, men ja jeg kan egentlig bare på musikken til bandet på spotify og la det stå på dagen lang. 

Ukens store irritasjon: Helt blåst!

Jeg vet ikke helt hvor hodet mitt har vært i det siste. Kanskje jeg glemte det i oslo, eller kanskje jeg bare har en fæl tendens til å legge det igjen på jobb. For hjemme har jeg vært helt på trynet. Glemt det meste som går ann å glemme. Føler meg bare så innmari dust noen ganger at jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte!

Uken opptur: Konsert

Det er en hvis risk å ta å dra på konsert med et band man ikke har viet mye oppmerksomhet til. Det kan både bli råbra, og gå rett i dass. Heldigvis ble det førstnevnte! Gubben klarte å skremme meg litt med wall of death og mosh pits, men det norske publikum er jo så rolig at jeg var en av dem som sto minst i ro rundt oss. Jadda, denne jenta fik med seg The Prodigy på UKA. Og jeg er veldig fornøyd med det, og må nesten begynne å vie disse karene litt mer lyttetid. 



Ukens tanke: Aldri syk.

Jeg har tenkt veldig mye på det i det siste; det er veldig lenge siden jeg har vært syk. Skikkelig syk. Ikke bare en slapp forkjølelse, men sengeliggende syk. Jeg er både fornøyd og veldig forbauset over at det har gått så lang tid. Jeg kan så si ikke huske sist gang, men sånn røfflig er det over 1,5 år siden. Og bank i bordet! 

Ukens etterpå-klokskap: Ikke vent!

Da vi var i Oslo var det to av jentene som kjøpte seg deilige ullskjerf fra H&M. Ja, faktisk 100% ull. Det var på slutten av shoppingsrunden vår og jeg tenkte ikke så mye over det. Men tanke "jeg vil også ha" streifet meg. Jeg var jo egentlig på jakt etter en kappe/poncho ting som jeg har siklet på i evigheter. Så jeg la rett og slett den tanken i fra meg! Dummeste jeg kunne gjøre. For etterpå fikk jeg låne skjerfet av en av dem da jeg frøs, og fant ut at dette måtte jeg jo bare ha! Tror du vi fant det igjen? NEI! Og ikke har jeg funnet det i Trondheim heller...

Ukens beste kjøp: Bok

Jeg kjøpte for en liten stund siden første boken av historiene til Assassin Creed spillene på lydbok på Audible og tenkte dette skulle bli spennende lytting! Men nei, stemmen til personen som leser boken falt rett og slett ikke i smak. Det ble vanskelig lytting. Så jeg kjøpte rett og slett boken hos ARK i forrige uke. Og leser som bare det. Så interessant!



Ukens motivasjon: Travle tider

Jeg vet ikke med dere, men jeg motiveres av å vite at vi går inn i en travel periode på jobb. Jeg vet at jeg må yte ekstra, pushe på og få det til å gå rundt. Jeg vet jeg må gjøre andre ting en de vanlige rutinene, jeg vet arbeidsmengden vil øke, jeg vet at det vil komme nye varer. Og det er spennende! Rutiner er fint en stund, men det er gøy å bryte sirkelen en gang i blant. Også er det ekstra gøy med nye varer, spesielt jul! 

Ukens små glede: Intervalltrening

Ukens små glede må nesten være lørdags morgen da jeg og gubben karret oss opp kl 8.00 og hoppet i treningstøy for å løpe intervall på løpebanen som er rett ved oss. Eller, det vil si jeg kom meg opp kl 8, gubben en halvtime senere. Likevell, litt før 9 var vi begge klare på banen. Det er noe av det deiligste jeg har gjort på lenge. Daggry med kald luft og deilig morgenlys. Rolig og stille omgivelser. Sykt godt å få igang hjertepumpa, for å tussle inn etterpå. Deilig start på dagen og skal absolutt gjentaes!



Hvordan har deres uke vært?

Summary of last week:
Favorite song - 'Up in the air'
Hooked on - 30 second of Mars
Annoyance - I think I've lost my head, keep forgetting everything. 
Upwsing - Conscert with The Prodigy
Thought - Its been quite a while since last time I was sick
Hindsight - Buy it when you see it, dont wait!
Best buy - First book about the stories of Assassin Creed!
Motivation - Busy time at work and new stuff in store.
Small delight - interval training with bf. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)