onsdag, oktober 21, 2015

A beautiful view

God morgen! Jeg sitter her i pysjamas, fleece og noen gode sokker og nyter dagens første kopp med kaffe. Jeg kjenner at til tross for at jeg har vært våken siden 6:30 så har jeg ikke våknet helt. Kroppen min har alltid vært litt treg på den fronten. 

Jeg skal snart hoppe i treningstøy og ordne meg for dagen idag. Treningstøy fordi jeg skal til fysio kl 9. Jeg er litt spent, det er min sjette time og jeg føler for første gang at jeg kan fortelle terapeuten min om at ja, nå er det fremgang. Selv om det er i små mengder så har jeg faktisk både vært på løpetur og trent intervall uten å ende opp med flere dagers smerte etterpå. Og det liker vi!


Jeg har så veldig lyst å dele disse bildene fordi de er så fine! De er fra samme søndag som da vi var i bymarken. Etter å ha kommet ned til Byåsen butikksenter svippet svigerfar oss ned til sykehusbruen, hvor bildene er tatt. Trondheim er virkelig fin på denne tiden av året! 






God morning! I'm currently sitting here in my pyjamas drinking the first cup of coffee of today. I'm not quite awake yet, my body has always been very slow at that. Anyways, soon I'm going to jump into my training gear and get ready for today. Training great cause I have an appointment at my physiotherapist at 9. 

But I really wanted to share these pictures first! Trondheim is really beautiful at this time of the year. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)