mandag, oktober 19, 2015

Colours in every directions



Akkurat nå, mandags kveld,  sitter jeg kledd i pysjamas og nyter en relativt stor kopp med Pukka te. Smaken er pepperminte og lakris. Pukka er merket te som får meg til å lage te som tørstedrikk. Ingen over ingen ved siden. Merket et helt unikt. Og med god te, rolig musikk og avslappende stemning i heimen er det ekstra koselig å se på bildene fra turen i Bymarka på søndagen. 

Det er jo høst, og fargene har virkelig begynt å komme frem. Det er tiden for fantastiske flotte bilder, og tiden for mye flott skue ute i naturen. Det er bare å komme seg ut å nyte. Jeg kjenner turen på søndagen ga mersmak, så kan hende jeg må dra med meg noen neste søndag også. (Les: gubben jobber).





Til tross for at vi skulle bort på middag bare noen timer senere tok vi oss tiden til å kle oss godt og hoppe på en buss opp til Byåsen butikksenter. Der møtte vi på svigerfar som ble med oss på tur. Det fine med Bymarka er at den gir deg så mange alternativer. Vi tenkte at vi skulle gå til skistua om vi hadde tid til det. Men det ble nesten helt opp til fjellsætra før det var på tide å snu. 

Stiene går på kryss og tværs, og det er uendelige med valg. Her kan man utforske så mye som man bare orker. Selvfølgelig en smule forvirrende om du er relativt ny i marka, men jeg lærer. ;)


Fikk til og med hilse på noen søte ender.



Den turglade fargeklatten :)

Turfølget. :)



Mange fine motiver å finne




Etter turen var det bare å hive seg rundt å få dusjet og ordnet seg før det ble middag hos svigermor og kjærest. Det var en koselig middag ute i vinterhagen påfulgt av desert. Derreter gikk turen videre til svigerfar for å levere en bedre-sent-enn-aldri bursdagsgave og inntak av desert nr 2. Alt i alt en bra avslutning av en deilig frihelg. 

Nå er tiden inne for å komme seg i seng. God natt! :)

1 kommentar:

  1. Så deilig det så ut. Her oppe er det lite farger og blader, siden vi har hatt en uke ned frost og ei uke med vind og regn. Men det et noen blader som klamrer seg fast. Var i bodø i går og kjøpte masse fint som jeg har lyst å vise deg :)

    SvarSlett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)