torsdag, mars 24, 2016

Skjærtorsdags kaffe


Hei, og god påske!

Ja nå er den altså begynt, med første fridag og det lille av påskepynt vi har. En vase full av guletulipaner, en skål med kongler og egg og et par kyllinger og strikkede høns rundt om kring. Skal ikke så mye til for å få påskesteming når vi har ganske mye gult ellers!

Jeg tror dagen i dag blir prioritert til rydding og vasking, iallfall i fra nå av. For det har ikke vært helt lett å slappe av når jeg ser alt rotet rundt. Vi har vært litt slappe, opptatt med jobb, trening og studier. Og da hoper det seg fort opp. Jeg håper iallfall jeg får tatt litt skippertak idag slik at det blir mer avslapping resten av påsken. 

Ellers så sitter jeg å venter på at gubben skal komme hjem fra en "kopp kaffe med en kompis" som har vart i 3 timer... Har blitt tilbud å dra bort på besøk, men jeg må jo nesten høre hva gubben vil. Han jobber de tre neste dagene, så det er nå idag jeg og han har mulighet til skikkelig påskekos. 

Ellers har jeg ikke planlagt mye til påsken, ting blir tatt litt på sparket og jeg tror ikke jeg kommer til å klare å få gjort alt på påskelisten min. Har så langt fått krysset av 3 av 15 ting, så det er bare å henge i. 

Håper alle får en fin påske!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)