tirsdag, mars 29, 2016

Easter End.


Der var påsken over gitt, og det er tilbake til hverdagen. Delvis iallfall, for det er jo litt vanskelig å tenke at det er hverdag når jeg har ferie en uke til. Påsken i år har vært relativ lat og laid back. Den har inneholdt mye xbox spilling, sjokolade, serie titting, sofa slakking osv men også solfylte formiddager på verandaen, middag og kino med svigers og spillekveld med god venninne. 

Jeg fikk ikke gjort alt på min lille påskeliste, men jeg er fornøyd med det som ble gjort. Jeg har spillet ludo og monopol med gode venner. Jeg har strikket mens jeg har sett serier. Jeg har bodd i min Kari Traa ullgenser. Jeg har spist masse marsipan. Jeg har til og med begynt å lese på en norsk krim bok, det synes jeg er stort(les: jeg foretrekker å lese på engelsk). Turer og turrelaterte ting har vært vanskelig å gjennomføre da gubben har jobbet langfredag, påskeaften og første påskedag. Men hey, vi har da hele våren på å komme oss ut på slike turer. Og det må ikke være påske for å nyte kvikklunsj og kakao i skogen ;)

1. Gå tur med kvikklunsj og kakao som niste
2. Spille kortspill
3. Følge med på påskenøtter
4. Se krimserier
5. Ha quiz kveld
6. Gå tur langs fjæra
7. Lage kakao
8. Kjøpe gule tulipaner
9. Nyte påskefavoritten - kolibristenger
10. Strikke!
11. Gå rundt i superundertøy og ullsokker og få en "følelse" av å være på hytta
12. Spille brettspill
13. Pynte/male egg
14. Lage påskemuffins
15. Lese krimbok


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)