fredag, mars 25, 2016

Langfredag


God kveld!

Det har vært en litt rar langfredag for min del, i og med at gubben er på jobb i kveld. Sånn er det når du har en bedre halvdel som jobber i helsesektoren. De tar ikke påskeferie. Den orginale planen for kvelden ble utsatt til søndag, så da ble jeg sittende her i sofaen med pusene og se serie. Ikke akkurat typisk påske, men nå er ikke bypåske typisk påske heller. Så det går greit.

Vi fikk idag en deilig frokost og noen rolige timer sammen. Det ble en typisk påskefrokost med kokt egg inkludert. Vi stekte oss rundstykker, både med og uten gluten og dekket bordet med pålegg. Også ordnet vi hver vår kopp med te. De kokte eggene fikk så klar hver sin kyllingvarmer over seg, laget av mamma. 

Imorgen blir det jobb kl 8-16, så blir det lammemiddag med svigerfamilien her hos oss. Det ser jeg veldig fram til. Også har jeg ingenting imot å jobbe påskeaften heller, for etter da har jeg en hel ukes ferie!

Litt typisk og utypisk påske blir det denne gangen. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)