mandag, juli 13, 2015

Mountain hiking: Bjørndalen

God kveld! Da var første dag tilbake på jobb bestått, og dagen har gått så fort den! Når jeg kom på jobb viste jeg ikke ordet av det før jeg skulle dra hjem igjen. Jeg var litt stressa med å komme inn i rutiner igjen, men så herlig å se kollegaer igjen da. Vi går en travel periode i møte snart og det bringer en helt egen stemning til huset. Digger det. Digger og at gubben jobbet dag idag slik at vi fikk laget oss middag sammen da vi kom hjem. Og så avsluttet jeg dagen med å ta en kopp kaffe med ei venninne, herlig.

Tenkte jeg skulle dele en lite bildeserie med dere før jeg tok kveld. Vi ønsket virkelig å få til en fjelltur eller to da vi var hos foreldrene mine på hjemstedet mitt. Og etter teltturen ble det veldig dårlig vær og det så noen dager veldig mørkt ut. Men da solen tittet frem og temperaturen steg forrige lørdag ble det jammen en fjelltur. Riktig nok kom vi oss ikke avgårde før solen gjemte seg bak skyene, men det var likevel en behagelig temperatur ute å gå tur i. 


Klar for tur!


Turen gikk opp til Bjørdalen og videre opp slik at vi kunne se ned til Selstad hvor foreldrene mine bor og hvor jeg har vokst opp. Var utrolig spennende å få gått denne turen for jeg har kun sett Selstad i fra andre siden. Var på tide å få utsikt utover hjemsted fra denne siden også. Utrolig fin natur og flotte fjorder, jeg tror aldri jeg kommer til å gå lei av utsikten man får oppå toppene i hjemkommunen min. Herlig fjelltur som jeg er storfornøyd med at vi gikk.



Min spreke pappa på vei opp.



Gubben er med selvfølgelig!


Turglad frøken!


Utsikt utover fjorden på Neverdals-siden. 


Kommet oss opp til trimkassen.




Utsikt mot Selstad, hvor jeg og gubben ferierte hos mamma og pappa.



Obligatorisk fjellturbilde - for min del ;)



Fin utsikt over fjorden inn mot Glomfjord


Utsikt mot Neverdal


Meg og Pappa! 



I hvertfall obligatorisk fjellturbilde når gubben er med ;)


Også var vi på tur ned igjen. 

Men nå er det på tide å komme seg i seng, tidligvakt imorgen også. Natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)