onsdag, juli 29, 2015

Cornfields and sunset


Igår dro jeg på besøk til min kjære venninne som bor litt utenfor Trondheim sentrum. Ble servert middag som var fantastisk god, og slappet rett og slett bare av sammen. Da det var tid for å lufte hennes utrolig søte lille puddel måtte jeg bare gripe sjansen til å ta noen bilder. For jammen bor hun ikke på et fantastisk område!

Kornåkre er noe jeg ikke er vandt til å være så nært på,  til tross for å ha vokst opp på landet. Så nydelig og så behagelig. Grønt og vakkert mot blå himmel. Å se kornåkeren danse med vinden er noe av det mest behagelige som er å se på. Var ikke noe vind denne gangen, men kanskje neste gang? ;)




Det bygget seg også opp til en fantastisk solnedgang, bare synd fargene er så vanskelig å få korrekte. Men nydelig var det å følge med på. Jeg misunner virkelig venninnen min for denne flotte utsikten. For nå går vi mot sensommer og mange flotte solnedganger. Som hun har frontbillett til! Jeg som bor nede i sentrum har absolutt nada utsikt... ;)

Uansett, å kunne dra til venninner på middag og bare slappe av er noe jeg setter utrolig pris på. Eller at jentene kommer hit og slapper av med meg. Man må ikke alltid gjøre så mye. Synes det er koselig å bare ligge henslengt i sofaen og la praten sitte løst mens man tar livet med ro. For hvist man uansett tenker at i ettermiddag blir jeg bare å slappe av i sofaen - så kan man jo gjøre det sammen med noen!



I dag er planen å få vasket laken, tepper og litt klær som ligger å tar opp plass i skittentøyskurven. Kanskje jeg til og med tar oppvasken, da har gubben bare å støvsuge så vil det se rimelig ok ut her. Når jeg har gjort det er tiden helt sikkert inne for å slenge seg på sykkelen å komme seg på jobb. :)

Ha en flott onsdag!

1 kommentar:

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)