torsdag, juli 23, 2015

Morning Moments


God morgen! Da var vi kommet til den enden av uka alle liker. Snart helg for de aller fleste. Jeg har to sen vakter og en tidlig på lørdag igjen før det er helg. Det fine med senvakter er at jeg får morgenen her hjemme til å enten slappe av eller få unnagjort noe fornuftig. Uten at jeg har en hel arbeidsdag i kroppen. Det er ufattelig deilig. 

Så idag da jeg våknet trødde jeg på meg den deilige gråe joggebuksa mi og den nye hvite strikkagenseren. Den har jeg kjøpt i størrelse S så den er litt ekstra romslig til meg, og jeg digger det. Deretter ble det frokost og et glass med vann før jeg endelig lagde meg kaffe og begynte å våkne. Det er noe helt egent å kunne nyte en kopp kaffe i ro og fred hjemme. Den smaker ekstra godt med radio i bakgrunn, pusekatter som vil kose, ugreid hår, usminket fjes osv... ;)



Men, jeg har selvfølgelig en liten liste med ting jeg skal rekke å gjøre før kl 13. Da må jeg hive på meg treningstøy og sykle til jobb. Før det skal jeg helst ha vasket en del klær, børstet minstemann, unnagjøre en hjemmetreningsøkt og selvfølgelig leke med pusene. Jeg har kommet frem til at det får bli hjmemmetrening i denne travle perioden på IKEA. I di neste to ukene er det en helt egen stemning på huset, studentene har begynt å komme og huset skal selge mye mye mer enn vanlig. 

Da er det greit å ikke komme på jobb med supergangsperre, og viktig å finne tid til å slappe av når man kommer hjem. Men jeg må komme igang igjen etter sommerferien. Hvis jeg trener hjemme slipper jeg å ha dårlig samvittighet ovenfor pusene at jeg er så mye borte. Jeg får også gjort unna enn treningsøkt ganske effektivt uten å måtte bruke tid på å komme meg til og fra ett studio. Jeg får også gjort kroppsvektsøvelser som jeg er veldig glad i, og jeg synes det er flott å variere i måten jeg trener styrke på. Jeg får heller komme tilbake til 3T når ikke hver arbeidsdag føles ut som en lang treningsøkt ;)


Og da gjenstår det bare for meg og minstemann å ønske dere alle en flott torsdag! :)
<3


Lyst å følge med på når jeg oppdaterer? Lik gjerne siden til denne bloggen på Facebook :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)