onsdag, juli 22, 2015

Camping, clothes, new jeans & summer nights.

God morgen! Eller, det er nesten formiddag nå. Jeg sitter å nyter en kopp kaffe og vurderer sterkt om det skal bli en til. I dag står det trøtt over hele trynet mitt, men jeg har mye å gjøre. Litt oppvask og rydding må det bli før jeg skal ut å spise sushi med to gode snupper. En av dem bor ikke hær en gang så jeg ser henne så alt for sjeldent. Etterpå kommer hun for å hilse på pusene så jeg må vel kanskje børste dem litt.

Men, det er på tide å se hva som har foregått på Instagram siden sist. Skal ikke skryte på meg noe super aktivitet der de to siste ukene, jeg måtte til og med ta med noen bilder som aldri ble postet. Kanskje det skulle vært på gårsdagens liste? ;)




To glade turtelduer på tur.

Vi så Selstad fra begge sidene på to dager.

Prøver å bruke klær som ofte bare blir hengende.

Stolt over å ha vært på telttur.

Innkjøp av ny bukse og genser.

Prøver noe nytt - silkebånd i håret.

Kos med minstepus på sofaen.




<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)