tirsdag, oktober 22, 2013

T-ara: Number 9


Først og fremst, skru opp kvaliteten. Og så vil jeg bare si at jeg digger den rare oppbyggingen av sangen. K-pop har generelt merkelig oppbygging for dem som ikke er helt vandt med det. Altså oss i her i vesten. Jeg tror aldri at jeg kommer til å bli helt vandt med det heller, men det er nettopp det som gjør at jeg digger det. Sangen har iallefall vært på repeat i dag og har vokst ganske kraftig på meg. 

Jeg elsker å høre disse jentene synge, også ser de altid så fashionable ut. Hadde ikke sagt nei om jeg hadde blitt tilbydt klesplaggene og accessoriesene. Vell, ny sangen. Jeg skal ta å gjøre noe fornuftig nå som nakken min er sånn høvelig god. 

This song is definitely growing on me the more I play it. I love hearing the girls in T-ara sing. And I wouldn't mind having several pieces of clothing they are wearing. Enjoy.

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)