mandag, oktober 07, 2013

A Sunday during autumn

I just love having the autumn right outside my living room windows. I don't envy any one who lives in the middle of the city and can only see building. I am actually lucky to live close to the middle, but still having signs of seasons around me. I could sit here in the corner of our very red couch and watch leafs falling down to the ground forever!

Jeg bare elsker å ha høsted tydelig rett utenfor stuevinduene. Misunner absolutt ikke de som bor midt i byen og bare ser bygninger ifra stua. Jeg er egentlig ganske heldig som bor ganske nært sentrum, men som likevel har årstidene tydelig rett utenfor. I kan sitte i hjørnet av den veldig røde sofaen vår og sett på blad falle ned til bakken i eveigheter!







Needless to say; I've had a very relaxing and wonderful Sunday. Done some laundry, watched a lot of anime, admiring autumn doing its thing outside and rediscovered a lot of music I listened to 2-4 years ago. Metal, rock, and jrock to be precise. Kind of miss it :)

Well, its time to go to bed and get ready for a new week! Hopefully a better week. No, I'll make sure my next week is a positive one! G'nite~

Og med det kan jeg jo si at jeg har hatt en ganske rolig og fantastisk søndag. Har vasket noen maskiner med klær, sett en del anime, beundret høsten som gjør sitt utenfor og gjenoppdaget en del musikk jeg hørte på for 2-4 år siden. Metal, rock og Jrock for å presisere det. Har savnet det litt! :)

Vel, det er nå tid for å gjøre seg klar for senga og neste uke! Den blir forhåpentligvis en bedre en. Nei, jeg vil sørge for at neste uke blir mer positiv! God natt~!

X X O X X   ( [ ] u [ ] ) y ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)